fyra

En delad 4:e plats fick jag i Kan Dees fototävling. Fast jag måste ju säga att fotot som kom 2:a var helt suverän, så den förstod man att den skulle hamna bland de tre bästa. 3:e pristagaren var också jäkligt ball.
100 kronor var fick vi på delad 4:e plats iallafall att handla för hos www.kandeeshop.se, så det var ju nice.

Min bloggdesign är färdig nu. Så snygg blev den. I min ögon iallafall, haha... I andras kan den nog sticka lite! Det är mycket neonrosa. Ja ni hörde rätt! Jenny har mestadels rosa på sin blogg..... det trodde ni väl aldrig. Men skrik-rosa i detaljer har jag alltid gillat.
Det är mycket rosa, vitt och svart. Rutigt och kawaii. Och en liten Martin fick också vara med. I like it!
Designen kommer upp under veckan, så håll utkik!



Dags att sova nu... God natt alla nattugglor!



Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad spännande att få se den nya designen!!



Grattis till vinsten från Kan Dee!

2009-08-18 @ 09:09:38
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0