hello sunshine!

Oj, solen tittar fram! Vilket under! Men då kan jag tänka mig att det är kallt ute istället... Man är väl realist ;)
Fast jag har ändå suttit på mig shorts idag. Här trotsas hösten!

Börjar dagen med lite musik och ett filmtips!

Först lite musik med världens vackraste Gwen Stefani och hennes band No Doubt.

Låten är första singeln från deras 4:e album "Return from Saturn" (albumet som kom efter hitalbumet "Tragic Kingdom"), och är även ett av soundtracken till mitt filmtips, nämligen:

GO
En cool film från 1999 som handlar om fyra versioner av en och samma galna kväll, som innehåller de mesta; droger, sex, skottlossningar, gisslan, homosexualitet, ja det mesta...
Lite annolunda film som passar dem som gillar filmer som tex Trainspotting.

Kommentarer
Postat av: JENNY

ja jag tappade lite hår, men jag har skitdålig kvalite på mit hår.

jag använde slingor säkert 5 gånger från MOOD. dom är bra och sliter inte så mycket (:

sist slängde jag i en blekning frpn Depend. Den är dock livsfarlig :(

2009-08-17 @ 11:57:35
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

sv: Haha, ok ;)

Vad görs då? ;)

KRAMAR PÅ DIG! :**

2009-08-17 @ 13:16:13
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0