hjälp mig välja

Jag var ner till stan idag och köpte två nya klänningar. Jag ska åter igen på bröllop och tyckte inte min gröna som jag hade på det senaste bröllopet satt så bra som jag ville....
Jag kunde inte bestämma mig för vilken av dessa två som jag skulle ta, då båda satt bra. Tyckte nästan att den vita med mönster på satt lite bättre och skönare, men är den för vit för att ha på bröllop tro? Det är "valfri klädsel" som gäller, och det är inget kyrkobröllop.

Vad tycker ni? Hjälp mig välja.....


Synd att sommaren snart är slut. De här skulle vara rätt nice att använda som vardagsklänningar också.....

Kommentarer
Postat av: Ida

Prickigt!! Älskar prickigt!



Kramar Ida

2009-08-11 @ 14:53:41
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0