hot in the city

Kommer ni ihåg den gamla dängan, med Billy Idol? Nä, tänkte väl det, haha.... Men 80-tals-partymusik-fantast som jag är så finns den såklart med på mina bland skivor.....
Några av er var säkert med på 80-tals maskeraden jag arrangerade i en lokal där jag bodde förut. Jag hyrde en lokal nere i en källare där vi enbart spelade discomusik och partyrock från 80-talet (fixade 4 skivor med bara massa godingar), ritade upp massa 80-tals figurer på den stora whiteboard tavlan där nere (BoBo och Gnuttarna, Gremlins m.fl) och så var ju såklart dresscoden 80-tal så det skrek om det.
Några killar försökte såklart komma in outklädda, men se där så hade Tobbe och jag varit och handlat fuuuuuula skjortor på second hand så det var bara att dra på sig! hehehe

Maskerader är ju så otroligt kul! Halloween är en av mina favorithögtider, men nu på slutet har det inte fixats så kul fester den helgen. Hoppas på ändring.....

80-tals festens snyggaste outfit hade iallafall min vän Kajsa. Ni som var med kommer säga "ooo nooooo" nu, men ni som inte var med vill säkert se bilder, right? Fixar det under kvällen.......

Tänk... jag hade egentligen inte alls mycket att skriva om just nu, men fingrarna bara flippade på på tangentbordet av ordet "Hot in the city" som egentligen bara stod för att det är väldigt varmt ute just nu (26 grader ute visar min dator, 28 grader inne visar termometern brevid mig.... puh), och jag sitter här inne på kontoret och bara ser solen..... snyft.....


Kylie Minouge - en artist som jag tycker alltid har "rätt" sound för tiden utan att byta stil (såsom Madonna som ändrar stil och sound för varje skiva känns det som), trots att hon hållt på så länge.
Kylie rocks, haha!
Vem blir inte på bra humör av den här låten?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe,det var de också =)

2009-08-06 @ 17:10:53
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0