inget nytt

...om huset... Vi har lagt ett bud så vi får se vad som händer nu....

Jag har fotat bebisarna idag... igen.... Idag är de 7 veckor gamla så det blev nog sista fotograferingen av dem, så ett par sista bilder får ni orka med ;) haha.

Insåg att jag nog gjort "fel" val av bebis. Blondie må vara så söt så man inte kunde motstå henne, men hon är fegast i kullen, och visar upp sig sämst. Som en sten när man ska fota.... suck


Flugan, som Maria valt att kalla henne, är den som är "mellan" av allt. Det har hon jämt varit, haha. näst störst, näst mest social. Till och med nummer två att öppna ögonen, hihi. Maria får hoppas att det inte håller i sig på hoppbanan sen, haha.


Och så har vi Nikki. Posar hela tiden. Vore hon inte svart så skulle det knappt gå att få dåliga kort på henne. Hon är så tjusig. Och mest nyfiken och social också. Hon har blivit min favorit, men det känns precis lika bra att hon ska till Jessica för där vet jag att hon får det superbäst. Och då kan jag hälsa på också :)


Och ett kort på alla tre:


Sådär, nu ska jag inte terra er med kaninbebisbilder på ett tag framöver..... tills nästa kull, hehe....

Kommentarer
Postat av: Ida

De har blivit så stora!! Jättefina är de.



Kramar Ida

2009-08-11 @ 14:52:44
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0