jag försökte vara lite nyttig

och så tog jag och bakade cupcakes igen. Jag lyckades bra, not!
Men det är ju alltid trevligt att ha lite fika hemma ;)

Tudor och jag var iväg och köpte hö till kaninerna, åkte och matade dem och sedan åkte vi till Ica Maxi och handlade lite. Sen tog vi och bakade hemma. Vi var lite oense om vilka färger vi skulle ha, men tillslut så blev det en sats med gula bananmuffins, och en sats med brun-rosa chokladmuffins. De blev mest bruna i slutänden, men själva toppingen var nästan vinröd som någon hårfärgs-blandning innan, haha!

Så här blev de:


Fina muffins har jag gett upp nu efter ett tredje försök, men goda verkar de bli hela tiden iallafall och det är väl huvudsaken? ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Jag tycker dom ser helgoda ut! ^^



svar ja jag skulle tvärdö om redbullen förbjöds, för jäger/redbull är min livsdryck så jag fattar vad du menar ;) (fast nu är jag ju gravid och dricker inget dock.. haha)

2009-08-27 @ 19:27:05
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; hihi :D

vad ska du hitta på i helgen? :)

2009-08-27 @ 21:00:34
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0