min gamla favoritfilm

Just nu sitter Tudor och tittar på "Alvin och gänget". Jag blev väldigt "upprörd" (nja, inte rätt ord direkt) att de gjort en otecknad version på mina gamla favoriter..... det är ju så feeeeel!
Visste ni att The Chipmunks Adventure var min favoritfilm när jag var yngre? Det var min favoritfilm under många år, haha. Säkert mellan jag var 8 år till sådär 14 år.
Jag hade spelat in den filmen från TV men en dag gick filmen sönder i videon. Eller om den blev överspelad, jag minns inte. Men jag minns att jag var förstörd!
Något år senare gick filmen på TV igen så då spelade jag in den på nytt. Lycka! hihi... Så nu ligger filmen fortfarande bland alla mina andra vhs-filmer. Min video däremot är trasig, så jag har inte kunnat se de filmerna på länge. men det skulle vara kul att se den snart igen ;)

För er som aldrig hört talas om Chipmunkarna (som de heter på svenska) i tecknad form så visar jag en trailer:



Visste ni att Chipmunks skapades redan 1958?

Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar tack så mycket! japp det är första barnet, är i vecka 27 av 40 :)



ha en fin helg! kram

2009-08-28 @ 20:49:31
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0