mmmm..... souvlaki

Äntligen fick jag chans att äta grekiskt som jag varit sugen på så länge!

Jag åkte ner en sväng på stan idag, och shoppade mig en ny tröja och en cardigan (ja, ni ska få se bilder sen...). Mamma ringde och ville komma och hjälpa mig städa inför flytten (inte alla som har såna snälla mammor som vill hjälpa en med skiten..... ;) så då köpte jag hem lunch till oss båda från Grekiska kolgrillsbaren.
Souvlaki blev det! Mmmmmm..... bestående av kycklingspett, pommes frites, grönsaker och tzatziki. Hur gott som helst. Att sitta på en solig balkong och äta det var inte heller helt fel.

Så, tror ni jag är mättad på grekiskt nu? Nixpix, blev bara sugen på mera....... hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0