sommar börjar komma?

Fint väder idag igen! Skönt! Tyvärr så jobbar jag ju precis hela denna vecka (ja, även lördag och söndag) så det är lite tråkigt såklart, men jag har ju förmiddagarna på mig att njuta av vädret iallafall.
Idag satte jag på mig shorts. Ingen aning om det är för kallt för det, men jag känner att jag burit jeans alldeles för mycket denna sommar. Har knappt haft kjol på mig alls. Skandal!

Tudor kollar på Svamp-Bob och jag väntar på att det ska sluta, så ska vi åka och köpa mat åt kaninerna. Tänkte titta förbi min farmor och farfar också när vi ändå är i de krokarna. Om de är hemma vill säga.


Kuromi & My Melody
mina favoriter hos Sanrio, tror jag. Fast det finns så många söta......

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja visst är det härligt ute :D



Troll är efter Snöflingans Ship To Shore och Dejeforsens S Ch Top of Glory.



Kramar Ida

2009-08-03 @ 16:25:49
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Det är mina favoriter också : D Speciellt MyMelody. Jag hade MyMelody som email ett tag men i slutet blev det ändå hellokitty för det hade jag använt mest, jobbigt såntdär..



Svar: Haha jaså var det? Det ska bli spännande och se din nya design!

2009-08-08 @ 13:38:54
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0