städmusik

Har röjt lite här hemma. När jag städar så måste jag ha musik på för att vara mest effektiv.
Lite mer dansant musik måste det vara vid städning, så idag har dessa varit på spellistan:

Jennifer Lopez - Jenny from the block
Pulp - Common People
Fergie - London bridge
Black Eyed Peas - Shut Up
Kylie Minouge - In My Arms
Nelly Furtado - Maneater
Paramore - Whoa
Sugababes - Overload
Elastica - Connection
Shakira - La Tortura
Christian Walz - Wonderchild
Gwen Stefani - What are you waiting for
Alesha Dixon - The Boy does nothing
Vincent - Dont hate on me
Christina Aguilera - Aint no other man
Gabriella Cilmi - Sweet about me

Okej, nu ska jag bara dra fram dammsugaren innan det är dags för jobbet. Vad flitig jag känner mig ;)
Avslutar med en snygg video med Kylie (ojdå, det blir andra Kylie-videon i min blogg.... mer regel än undantag nu? Hmmmm.....)




Lyssnar du på något när du städar?

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

bra musik :D

2009-08-11 @ 15:55:40
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; ja, precis :P

haha, jag är också lång så hade inte heller kunnat ha dom xd hade varit samma sak haha kan inte gå i sånna :P hur lång är du?

2009-08-11 @ 16:31:47
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Ida

Det blev Spicy Hot istället. Men det är gott det också :)



Det är väl längre till Örebro än till Lindesberg??



Kramar Ida

2009-08-11 @ 20:47:06
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0