tränat

Var hemma hos Jessica idag efter jobbet, och tränade lite med kaninerna. Jag tog bara med Oskar och Cleo, som jag kände att de behövde få prova på lite medelsvår höjd. Och det gick som en dans! De fick bara hoppa två vändor var på banan som vi satte upp, och Oskar gick helt felfritt båda gångerna och Cleo rev bara ett enda.
Känns skönt att veta att de faktiskt kan grejja medelsvårhöjden också, så det inte blir helt kört bara för att de klassat upp sig.
Oskar har visserligen inte klassat upp sig ännu, men med tanke på att hans sämsta resultat hittills är 1+1 fel och hamnat två placeringar utanför pinne så tror jag inte att det kommer dröja länge alls... En enda placering till så är han där!

Jag tog med lilla Nikki till Jessica på en gång, och hon verkade trivas i sin nya bur. Hon satte sig och käkade hö på en gång, och nosade lite på Mini som bor i buren brevid. Hoppas att Jessica ska trivas ihop med henne.

Så nu är det bara Flugan som ska upp till Maria, så snart vi hittar något bra tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0