vad hände med dem?

Ibland tänker jag på stackars lilla Madeleine. Ni vet den där lilla tjejen från England, Madeleine McCann, som fösvann från hotellrummet i Portugal. Nu har det ju stått lite om henne i tidningarna igen, på grund av nya spår.
Jag minns att när jag var i Mallorca på hösten det året så satt det lappar uppe om henne. Tycker det är så hemskt när barn försvinner, och jag tycker så otroligt synd om deras föräldrar. Det måste vara så svårt, om inte omöjligt, att gå vidare när ens barn har fösvunnit och man inte har en aning om vad som har hänt honom/henne.

Jag blev väldigt berörd av Elisabeth Fritzl historien. Den österrikiska tjejen som var instängd i ett rum i källaren i 24 år av sin pappa. Det är precis hur hemskt som helst. Men det säger ju också att det inte skulle vara omöjligt att Madeleine dyker upp om sådär 10 år heller. Men hon skulle ju å andra sidan inte minnas sina föräldrar då heller, vilket är väldigt tragiskt. Frågan är om hon ens skulle göra det nu, 2 år senare, om hon fortfarande är i liv.
Det skulle ju vara helt fantastiskt om den lilla flickan dök upp igen. Känns som om hela världen skulle glädjas åt det!

http://www.youtube.com/watch?v=cVyy9O9bVzs
Undrar om någon av dessa barn och ungdomar någonsin hittades?

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Vad roligt att höra! :)



När jag tar kort på mig tar jag kanske 50 st, då kanske 2 blir acceptabla om du förstår vad jag menar.. Sjukt! Haha kram!

2009-08-08 @ 12:01:41
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0