Jag önskar

mig dessa plagg från Kan Dee Shop!

1.

En canvas eller en reproduktion av Tears eller Alien with Lovebird. De är ju så fiiina och skulle passa så bra här hemma på väggen!

2.
Det svarta Galaxy-linnet. Ja, jag har ett vitt redan, men svart är ju mer min färg....

3.
så därför önskar jag även mig den svarta långärmade tröjan med Alien på!

Jag är alltså med i Kan Dees önskeliste-tävling, och jag tycker att jag borde vinna för jag saknar verkligen saker på väggarna i mitt nya hem, och jag har lääänge dregglat över hennes fina tavlor! Med en snygg alien på väggen så kanske min inspiration att rita kommer tillbaka lite oftare! :)
Eller så borde jag ju vinna ett svart plagg för att väga upp till alla vita Kan Dee linnen jag har i garderoben! hihi.
Att jag tycker att hon är helt grym på att rita har jag redan nämnt så många gånger förr i bloggen så det behöver jag väl inte säga igen?

Vill du också vara med och tävla? Gå in på Kan Dees blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0