Va?! Calle?

Att Calle skulle gå vidare. Jag trodde det var bombsäkert att det var Tove och Erik, så jag hade inte ens tänkt att kolla (fast jag gjorde det ändå..... haha). Fast när jag läste juryns låtval till dem, så kändes det som om de ville att Calle skulle vara kvar och Tove skulle åka ut!
Heja Calle!

Nåja, jag är nöjd. Då kan man kolla på finalen också då! Erik lär ju vinna, men det är ju bra. Då får han göra den där skitballaden (okej, jag har inte hört den, men den där typen av ballader som Idolvinnarna alltid alltid fått sjunga suger verkligen! och den lär inte passa någon av de där grabbarna), och sedan lär han falla i glömska fort. Precis som alla andra idolvinnarna.
Agnes har ju kommit tillbaka nu, men det berodde väl snarare på att hon var med i Melodifestivalen förra(?) året, snarare än att hon vann idol för massa år sedan.
De som sticker ut mest, och har starquality är ju de som lyckas.

Förresten - ni glömmer väl inte bort att tävla i inlägget nedan?
Ni behöver bara gissa på antal godisar (nu vet jag ju själv svaret också! hihi). Ett nummer mellan 0-24 med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0