Äntligen fredag

I helgen är det mycket som händer!

Direkt efter jobbet så sticker jag till Örebro med Jessie och tävlar med kaninerna. Det har varit en riktig kanin-vecka denna vecka. Kanintönt är jag, men jag brukar göra andra saker också, haha... Tro't eller ej....

Imorgon på dagen skjutsar Kajsas mamma iväg mig, Tobbe och Kajsa till Eskilstuna för att vara med på Sofies och Manuels bröllop. Ska bli kul. Det var några år sen jag var på bröllop nu. Provade kläderna igår, och de satt helt okej. Eller ja.... drar jag åt "korsetten" helt så får jag väl ingen luft men.... det funkade ändå.
Sedan kommer min pappa och hämtar oss alla tre efter bröllopsfesten.

Sen på söndag så ska jag och Tobbe tillbaka till Eskilstuna. Fast då har vi Tudor med oss. Vi ska nämligen till Parken Zoo då. Titta på söta djur (känguruna och surikaterna är ju för söta!), åka karuseller (ja, det blir för Tudor. Jag blir bara åksjuk av karuseller numera, vet inte vad som hänt med mig. Jag som brukade älska virvelvindar och sånt. Gammal är väl rätt ord antar jag... haha, snyft...) och sen kommer även Markoolio dit. Min idoooool! Haha, nejdå, men musikgalna Tudor gillar honom så vi tänkte passa på när han ska dit.

Men först och främst blir det alltså kaninhoppning :P


Jag och min söta Martin.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja hon ställer sig över 20 meter bort och knäpper. Jaja det är hennes kamera :)



Skulle tycka att det var jättecoolt och åka dit och titta på vaxdockor! Det får bli någon gång. Har aldrig varit i England så jag ska väl åka dit hur som helst.



Vi ses ikväll!

Kramar Ida

2009-07-31 @ 10:25:07
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, de är så äckliga :S



Det där var en söt liten en. =)

2009-07-31 @ 10:51:12
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: §

Hej! vill ni tjäna ihop pengar och shoppa gratis på internet ! nu har ni chansen



Länk: http://www.pointshop.se/?ref=3314176

2009-07-31 @ 11:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0