Dags för möhippa

Sådär då då var det dags för Sofies möhippa. Sofie gifter sig med sin Manuel om två veckor, så därför tyckte vi att hon skulle få lite skoj med tjejerna innan.

Jag har färgat håret dagen till ära, och jag höll på att bli galen! Aldrig mer Directions tror jag! Färgen sitter asdåligt kvar i håret, men all annanstans sitter den som berget. Inser att jag förstört våran dusch totalt. Både väggen och golvet. Det som fastnar på huden är inte världens lättaste att få bort heller men det går.
Sen insåg jag också att jag borde köpt Poppy red iallafall, och inte Rose red. Jag tyckte jag blev lite för lila i håret denna gång. Nåja, det blev helt okej iallafall:



Hör och häpna... jag funderade nästan på att göra mig blond igen! Det trodde jag aldrig. Men jag tycker det är fint med riktigt vit-blondt hår. Det får inte vara guldigt eller så, utan det ska nästintill vara vitt.
Men jag undrar om mitt hår skulle palla det... antagligen inte, så jag kommer väl aldrig tordas prova....
Eller? Vilken färg tror ni jag passar bäst i? (är ljusblond egentligen, men det var läääängesen).

Kommentarer
Postat av: Ida

Blont skulle nog kännas väldigt annorlunda att se dig i! Testa :D



Kramar Ida

2009-07-18 @ 18:25:05
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0