inte på skrivhumör

Det blev utgång för mig igår iallafall. Blue Moon Bar som vanligt, suck.... Tröttnat totalt på det stället men alla andra vill ju gå dit så vad gör man.... Igår hade jag inte så speciellt kul där heller.
Åkte hem när det stängde och då var både Tobbe och jag hungriga så vi åkte hem och värmde på lite chili con corne. Hur gott som helst när man var lite fyllehungrig ;)
Morgonen tillbringade jag ute hos kaninerna och städade burar. Och som vanligt vid städning när spån och hö yr omkring så får jag allergiattack. Nyser och blir täppt i näsan på en gång. Jag hatar att städa burar eftersom det blir så här då.
Nu har vi varit och hämtat Tudor hos hans farmor och farfar, och fått lite mat där. Och väl hemma så sitter jag nu med två papperstussar i vardera näsborra eftersom det rinner hela tiden. Jag blir tokig!
Men! Jag har faktiskt varit duktig! Jag har inte använt nässpray sedan i måndags vid kl 17.

Så, tack vare min nästäppa och att jag alltid har färre besökare på helgerna av någon anledning (jag är tråkig på helgerna uppenbarligen, haha) så har jag ingen större skrivlust idag.
Vi får se om det svänger, och blir nåt mer inlägg ikväll.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och se på Batman Begins med Tobbe.


Och.... bort med näsan!!!! Gaaaaaah!! Jag blir galen!


Kommentarer
Postat av: Ida

Usch vad jobbigt med allergi :S och nässpraysberoende på det!



Changeling handlar om att en liten pojke försvinner spårlöst (år 1928) och fem månader senare meddelar de mamman om att de har hittat hennes son, men de kommer tillbaka med fel pojke. Polisen tål inte att få höra att de inte kan sköta sitt jobb och tvingar henne att ta hem pojken. De påstår att hon bara är förvirrad och att pojken har förändrats under de 5 månaderna. Hon fortsätter hävda att det är fel pojke hon har fått hem, och att hennes son är där ute någonstans och att de borde leta efter honom. Och så händer det massa saker :) ska inte avslöja allt. Se den! Sjukt bra :)



Kramar Ida

2009-07-26 @ 14:57:20
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja hon har fått vara pensionär ett bra tag nu :) Gammelskruttan!



Kramar Ida

2009-07-26 @ 14:58:27
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0