jobba, handla, baka

Så ser min dag ut idag.
Tudor och jag läste boken Totte bakar i söndags kväll när han skulle sova, så då blev han sugen på att vi skulle baka igen. Han vill ju göra som Totte, och bjuda mamma och pappa på saft och kaka efteråt. Hihi.
Men det var inte "Barba-kaka" (Brownies) som han ville göra denna gång, utan nu ville han göra muffins.
Eftersom jag hade kanin-aktiviteter både på måndagen och tisdagen så lovade jag att vi skulle baka på onsdag. Och idag tänkte jag faktiskt prova mig på att göra cupcakes.Blir de bra så kommer bilder ut, blir de dåliga så nämner jag dem aldrig mer i bloggen, hahaha....
Risken finns för det sista för jag är inte speciellt duktig i köket......


Så här fina blir de nog...... inte........ men man kan ju hoppas..... ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja jag måste ta och knäppa en sådan snart! Glömmer alltid bort att ta med mig kameran.



Vad är egentligen skillnaden på muffins och cupcakes? Jag har aldrig förstått det.



Kramar Ida

2009-07-29 @ 11:07:22
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Aha då förstår jag :) Då måste nog cupcakes vara godare för muffins tycker jag är lite torra och tråkiga hehe.



Kramar Ida

2009-07-29 @ 11:32:40
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Poonie ♥

Frågestund på bloggen, kika gärna in och ställ

någon fråga! ^^



Puss.

2009-07-29 @ 12:22:42
URL: http://poonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0