lugn dag

idag har jag börjat jobba min heltids-period. Eller ja, heltid är fel ord, men nästan iaf. Jag jobbar mån-fre nu i fyra veckor, så det blir lite mer än vanligt. Idag ringde det hur mycket som helst, så det var riktigt kul.

När jag slutade så åkte jag förbi mina kaniner, och tog även ut bebisarna en snabbis i en hage. De är ju så himla söta så man vill äta upp dem. Det är jättekul att en ska tillbaka till Dixies uppfödare, men samtidigt tråkigt för då får jag ju inte se henne något mer, förutom på kort.
Imorgon blir de 3 veckor gamla så då ska jag ta nya kort tänkte jag.

Sedan har det varit lugnt här hemma. Jag dammsög hela lägenheten och sen gick jag ut på gården med Tudor så han fick cykla omkring lite. Han har funnit två grannpojkar som är något år äldre och som älskar Star Wars precis som han. Så han gick verkligen och väntade på dem idag, men de syndes inte till idag. Nåja, en annan dag.

Nu har vi gått och och ska fixa mat. Sedan ska Tobbe iväg på bio ikväll så Tudor och jag blir solo. Undrar om jag ska se någon film då.....

Ska ni göra något kul i sommar? Jag jobbar ju nästan hela tiden nu, men den 2 augusti tänkte vi åka till Parken Zoo. Markoolio skulle komma dit då också, så då blir Tudor glad ;)
Och så har vi tänkt försöka ta oss till Gröna Lund någonting i sommar också. Men vi får se hur det blir med det.


Den här läskiga larven var jag livrädd för när jag var liten... haha.... Ser ni inte vilken psykopatiskt leende den har? :P


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha men Jenny - larven är ju GLAD!!



Vi har tänkt åka till grönan men så fort jag fick semester så började det ju regna...



Kramar Ida

2009-07-14 @ 11:53:24
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0