om det inte

blir något husköp för oss i år. Om vårat drömhus går till någon annan, eller om lånet skiter sig igen..... Då fan ska jag åka utomlands en vända till i år!
Så är det bara. Nånting kul ska man väl få!
Så en resa ska bli mitt tröstpris om det går åt helvete med huset. Så är det bara!

Och med den här ruttna sommaren så är det en till solsemester jag vill ha. Tudor ska ju med då förstås, och jag vet att han skulle avlida om inte Lollo & Bernie fanns på plats (han hade här om dagen lekt med sina Lollo & Bernie gosdjur och "pratat åt dem": -Jag vill åka till Turkiet. -Jag vill också åka till Turkiet! hihihi... så söt).
Men Mallorca är för dyrt att åka till, och Turkiet är jag mätt på nu. Så Kreta är mitt mål! Grekland har jag inte avrit i ännu så det vore en ny upplevelse. Litegrann iallafall....
Annars har ju Tobbe och jag pratat om en London-weekend med lite fotboll, men Tobbe är också sugen på Barcelona. Barcelona = värme. London = nice shopping. Jag gillar ju England och London, men jag gillar även värme. Svårt att välja!

Här var en bild från stranden vid Sunwing-hotellen på Kreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0