söt-bomb

Måste bara lägga ut nya bilder på mina små sötnosar! Nu har alla tre öppnat ögonen och de är helvilda. De springer runt och gör små glädjeskutt i buren och jagar mamma Dixie, hihi...
Har försökt kolla kön på dem, men det var svårt.... Tror dock att den svarta är en hona och de andra två hanar. Men det kan vara heeelt galet. Mest säkert är jag på den svarta iallafall.

Här kommer söt-bomben:






Lessen för den oskarpa bilden på den lilla svarta.... Hon var helt omöjlig att få en bra bild på... Inte bara för att hon är svart; kameran djävlades också och så är hon vildast :P

Goa va?


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh herregud vad söta! Jag smälter! Älskar deras bläsar!



Kramar Ida

2009-07-05 @ 19:07:57
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Jo det är väl så att man både vill äta kakan och ha den kvar.



Taxfree är väldigt bra, brukar alltid passa på att beställa hem mina favvoparfymer :) Men det brukar vara så stora flaskor! Hinner aldrig göra slut på dem innan de blir för gamla.



Kramar Ida

2009-07-05 @ 19:23:15
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Tackar! Det är så sjukt dyrt med körkort... har betalat nästan 15 000 nu med lektioner, teoripaket och riskettan och risktvåan och det är inte ens slut än! Galet!



Hehe förstår att du vill spara dem, de är bedårande!



Kramar Ida

2009-07-05 @ 20:18:00
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Annika Branderud

Aaww vilka sötnosar!! <3 <3 <3



Den där i mitten gör att jag bara toksmälter! <3



Gu, vilka sötnosar!! :) Du får se till att uppdatera med fler bilder sen när de blivit lite äldre!!



Är jättenyfiken. :)



Lycka till med bäbbsarna! :)



Och tack för skjutsen från Tarzanparken! :D Galet värre! :D



Kramar!

2009-07-08 @ 14:10:08
Postat av: JeNnY

hihi, tackar. Ja jag tänkte åka ut och ta nya bilder nu. "dendärimitten" har fått mig att toksmälta också, så den blir kvar här antagligen ;)



Men jösses ja! Hann ni med tåget? har funderat lite på det, haha.

2009-07-08 @ 15:56:36
URL: http://numberoneblind.blogg.se/
Postat av: Annika Branderud

Japp, haha, otroligt nog hann vi!!! :D



Vi vrålkutade och tungt som katten var det att få med all packning och konduktören visslade igång tåget och vi skrek "VÄNTAAA!!!!". Tur som det var gjorde hon det. Annars hade det aldrig gått! O_o



Tack för hjälpen dit! Hem kom vi till slut. :D

2009-07-09 @ 16:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0