Vad jag är bra :)

Snart dags att åka hem..... Jag tänkte inte ta någon lunch idag, eftersom jag slutar strax... men sen köper kollegorna mat från America Pizza Palace, och då blev jag lite sugen trots allt... Dessutom kan jag ju ta med någon slice till tävlingen ikväll. Panpizza är goda kalla också.....

Vet ni vad? Jag har varit duktig! Jag har inte använt nässpray på 11 dagar nu. Och då har jag ändå behövt ibland, men jag har lidit och tagit mig igenom det!
Tänk om jag kunde vara lika duktig med sockret?

Nu har jag tagit lite nya bilder (eller jag och jag.... men fotografen vill vara okänd... hehe) så nu ska jag trixa ihop nånting för min nya bloggdesign. Spännande......


Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; np, hahah. Mja.. tror nu du skulle vart lite nöjdare om du såg mitt resultat haha. Tack så mycket! haha, det kommer ifall du övar på det. De tog mig tid att designa min blogg :)

2009-07-31 @ 11:42:10
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Ida

Duktig som klarar dig utan nässpray!



Kramar Ida

2009-07-31 @ 12:05:41
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Jo fast det skulle ju vara väldigt fel med en regel som sa att om man har små bröst så är det okej utan men har du stora bröst så måste du ha.



Det jag tycker är otroligt larvigt av "feministerna" är att försöka göra kvinnan så lika mannen hela tiden. Varför då? Kvinnan ser inte ut som mannen, varför kan vi inte vara stolta över det istället?



Nej jag tycker faktiskt inte att det är okej att gå runt halvnäck på stan. Jag tycker att man ska ha kläder på sig. Vi har varken den kulturen eller värmen att vi kan finna någon anledning till det. Det finns ju nudistbad så de som vill näcka kan väl gå dit.



Kramar Ida

2009-07-31 @ 12:25:00
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0