vote vote vote!

Nu ska jag hjälpa syrran så hon vinner en resa (som jag giiiivetviiis får följa med på isåfall... hehe)!
Gå och in rösta här på hennes makalöst snygga (ehum) stövel!


Man får rösta en gång om dagen, så kom igen och hjälp oss rösta! Det går jättesnabbt och är superenkelt!


Jossan med hästen Hedda. Kunde inte låta bli ;) men jag tycker bilden är rätt söt.....
ser dessutom ut som Heddan har en cigg i munnen? hum :S

Nu ska jag till optikern och få nya linser, så man ser nåt resten av sommaren! ;)
ciao


Kommentarer
Postat av: Ida

Bäst gick Dobby på 2+1... vi pratar lätt krok.. Nej usch så dåligt. Mina kaniner var inte alls sugna.



Jag har röstat :)



Kramar Ida

2009-07-02 @ 15:18:12
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0