Antar att ni fattat

att jag spenderat dessa urdåliga regniga och kalla Sverige-dagar i soliga och varma Turkiet istället ;)
Över 30 grader och sol varje dag. Sådär 28-29 grader i vattnet. Så härligt så härligt!
Har precis upptäckt en början till flagning på min ena axel dock.... och så fick jag lock så in i helvete på vägen hem i flygplanet. Den har fortfarande inte gått över så jag är halvdöv på mitt vänsteröra.... irriterande!

Ska berätta lite mer om resan imorgon, men nu ska jag läsa min mailbox som var hyfsat full.....

Kommentarer
Postat av: Ida

Välkommen hem igen! Hoppas att du har haft det jättehärligt.



Jo det var en hel del att stå i. Var riktigt riktigt stressad faktiskt. Men det gick bra, det var tur att det kom många som ville hjälpa till. Jag hoppas att det blir bättre nästa år :)Nu när vi vet att vi ska få vara där så hoppas jag att fler kan komma.



Ja Strömsholm är verkligen nostalgi. Fast i år hann jag givetvis inte njuta lika mycket som man gjort tidigare..



Läste om Spa.. så himla tråkigt :( kramar om

2009-06-10 @ 21:33:25
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fin blogg! :) Ha en bra sommar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0