dubblett, ja tack

Den otroligt duktiga Kan Dee som gjort mitt fina Tears-linne som jag har på mig på bilden längre ner, ska nu ha en tävling där man kan vinna ett sånt där snyggt linne eller två armband.
Jag vill ju självklart ha ett till Tears-linne för jag är ju hur nöjd som helst med det, och därmed liiiivrädd att det ska gå sönder, haha.

Gå in på Kan Dees blogg för att vara med och tävla,


Den här snygga bilden tycker jag att hon ska trycka upp på linne nästa gång. Skulle helt klart köpa den! Hur som planerar jag att köpa ett till linne, så fort plånboken tillåter mig.....



Ciao


Kommentarer
Postat av: Tokan

Ja, heeeej...

Jag skulle vilja hämta min bil..



;)

2009-06-17 @ 22:20:16
Postat av: jossan

Bara så att du inte blir rädde.. Det var jag.. Kom på att du kanske inte ser min mailadress;)



Kram Syss!

2009-06-17 @ 22:22:55
URL: http://hastarnaimittliv.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0