Fyra år

Idag är det fyra år sedan lilla Tudor kom till världen. Han föddes en väldigt solig och varm morgon den 13 juni 2005. Sedan har vi haft turen att ha vackert väder på alla hans födelsedagar.... fram till i år. Just nu sitter jag bara och hoppas på att det inte blir regn.
Vi ska vara ute hos Tudors farmor och farfar och fira honom, så vi kan sitta ute (eller på deras inglasade altan iallafall...). Så det vore ju guld om regnet kunde hålla sig borta.

Tudor står just nu i sina nya byxor, tröja och strumpor och leker vid sitt dockhus, med sina nya möbler, sin nya Wolverine-figur och sin nya traktor samtidigt som han lyssnar på sin nya lilla stereo. Vi köpte ju alla presenter i Ullared så det blev en hel del....

Grattis på födelsedagen älsklingsgubben!



http://www.youtube.com/watch?v=ls3vvDGoDQU
Dagens låt blir tillägnad Tudor. Detta är en av hans favoritlåtar (som han tyvärr tjatat ut mig totalt på....)
Någon mer som lyssnade på Green Day på 90-talet? Jag var iväg på en av deras konserter på Klubben, och eftersom de inte var så stora då så kunde de gå omkring därinne och snacka med folk. Jag stog och pratade med trummisen Tré Cool. Hur trevlig som helst. Fick en autograf och ett klistermärke, hihi... Har kvar det än :)

På tal om inget! Jag har börjat fått lite mer kommentarer på sistone, och det är väldigt kul! Puss till alla er :D
Det är alltid roligare att blogga när man får lite kommentarer!



Kommentarer
Postat av: Elina

han delar datum med min mamma han =)



Stort grattis till Tudor från mig =)

2009-06-13 @ 13:18:31
Postat av: Mimmi

haha tuff musiksmak han har! Grattis till honom : ) Nu är han inte liten längre!

2009-06-13 @ 18:04:26
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0