Harajuku smell

Har ju glömt bort att berätta om jag gillade min nya parfym som jag beställde, utan att ha en aning om hur den luktade.
Jag tyckte iallafall om den! Den luktar ju cocos och jag älskar cocos. Cocosdofter kan jag lukta hur länge som helst på..... Känns fräscht och somrigt. Får bli min sommarparfym :)


Lilla G

Nu ska jag ut på balkongen och sätta mig i sooooolen.
Och ikväll blir det tävling i Uppsala. Det var ganska många starter så håll tummarna att någon av mina kaniner går bra. Oskar ska ju debutera också.....

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilken söt parfym! Hur får man tag på dem?



Lycka till ikväll! Kul att debutera :D



Jadu barnafödande verkar inte vara någon höjdare. Jag är inte ledsen att jag inte har några sådana planer än så länge. Även om det såklart är underbart att ha barn.



Åh vad roligt att du också ska till Ölkh! Det var länge sen vi sågs nu. Ska bli kul med kvällstävling också, skönt att inte tävla i den värsta hettan.



Ha det så bra!

Stor kram Ida

2009-06-23 @ 10:28:55
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

aha då kanske jag ska avlägga ett besök hos henne :D sjukt söta flaskor!



Dels så har hon färdiga mallar man kan buda på eller köpa direkt, eller så skickar man in ungefär hur man vill ha det och vad det får kosta, men jag tror inte att hon tar mindre än 100 kronor. De flesta ligger nog runt 200 kronor. Men hon är riktigt duktig och det är ju kul att få fint! Jag kan inte själv alls så jag får vackert be om hjälp hehe.



Hoppas att ni hade det härligt på Björnön :D

Ha det så bra!

Kram kram Ida

2009-06-23 @ 22:53:05
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0