hittat hus

Ååh, jag har äntligen äntligen hittat ett hus. Det är dessutom helt perfekt. Precis som jag ville ha!
Lagom storlek, ett mysigt fyrkantigt kök, klädkammare och två toaletter (vi har ju det nu, så man blir ju lite bortskämd med det), helt och hållt snyggt så inget behövs göras om faktiskt! Och så kan jag ta hem kaninerna igen :)
Och Tobbe som varit lite skeptisk blev såld han med, så nu hoppas jag verkligen att vi har möjlighet att köpa det!
Håll tummarna!
Jag vill verkligen verkligen ha detta hus!

Ikväll kommer Cleo hem igen. Nu får jag skaffa lite gott till henne för att kompensera att jag glömde henne kvar i Uppsala.... dålig matte!
Nu ska jag skjutsa Tudor till hans dagmamma, sedan ska jag förbi och titta till kaninbebisarna och hoppas att lilleplutt lever ännu. Den har ju smitit ur boet två gånger nu. Första gången var den kall, så jag värmde den och lät den dia av Dixie sen (Dixie kunde sitta vanligt och hade inte alls några problem med att låta ungen dia). Va ändå lite orolig så jag åkte ut till dem igen igår kväll efter jobet och då ligger rackaren utanför boet igen! Denna gången varm, men jag lät den åter dia, eftersom den är så liten mot de andra.
Hoppas den klarar sig!

Sedan ska jag en sväng till stan och köpa 30-årspresent till systeryster innan jag ska till jobbet.


Här är alla de fyra små bebisarna. Knappt en dag gamla

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilka små sötnosar! Håller verkligen tummarna för den lilla parveln. Sött med en bläs, det är ju verkligen inte varje dag man ser det.



Härligt med hus :) Vill också!! Hoppas att ni får det!



Kramar Ida

2009-06-25 @ 10:15:02
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: jossan

Naaaw... Sådana söta små hårlösa nakenfisar!!



Lycka till med Huserandet!!

2009-06-25 @ 18:24:05
URL: http://hastarnaimittliv.dinstudio.se
Postat av: jossan

Ja, jag såg det i det första inlägget.. Vad trist.. :( Även om man kanske räknar med att alla inte kommer att klara sig så är det tråkigt och ledsamt att förlora ett liv.



Vi ses i morgon, syss! Kram!

2009-06-26 @ 07:22:30
URL: http://hastarnaimittliv.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0