hopp hopp

Lite kort från gårdagen.....


Martin


Cleo


Cleo igen. Ja, jag ser ut som ett offer. Det kan man väl säga att jag var också. Så svettig så hårfärgen hade runnit ut på kinden, haha... blääää


Lilla Oskar. Han hoppar jättefint över alla hinder. Stoora luftiga hopp. Men lite luktig....


Se så söt!


Tobbe bad Tudor göra som fisken. hahahahah


Sen skojade han till det själv också, i väntan på att jag byggde om hinderna... hihi, det här tyckte jag var jätteroligt. Dålig humor har man ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Tackar tackar!!



Ja ibland så vore det skönt med bara ett par stycken, men det är ju så himla kul att hålla på med dem! Vad är den ungen efter för föräldrar då? Spännande med en ny :D



Vad fint de hoppar! Och hjälp vad Oskar är lik Elton på bilden där han sitter.



Kram kram Ida

2009-06-01 @ 19:59:23
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0