kalaset avklarat

och jag är sååå tröööött! Så seg så seg... känner att det blir sängen tidigt för mig. Och sen ska man upp och jobba imorgon. Har jag absolut ingen lust med. Nu har jag 4 arbetsdagar framför mig, men efter lite schemaändringar så blev jag ledig torsdag till lördag iallafall. Skulle egentligen jobbat på midsommardagen, men jag slapp det, tjohoo...
Då blev det ingen nykter midsommarafton.... ;)

Jag tror iallafall att Tudor var nöjd med sin födelsedag. Han fick nästan bara "nytto-saker" eller vad man ska säga. Inte så himla mycket nya leksaker och bara ett nytt klädplagg utöver dem vi själva köpte. Han har både kläder och leksaker så det räcker så badgrejer (såsom armpuffar och badring), en sparkcykel, böcker, pussel och en stereo var ju helt perfekt! Sedan fick han lite Lego också, och eftersom han bara haft Duplo-Lego innan så var det helt okej med.

Han fick två stycken lika Lego Star Wars-flygplan, så Tobbe och jag körde tävling på vem som var den bäste Legobyggaren..... Behöver jag säga vem som vann? heheheh.
Sen lät jag grabbarna leka själva och satte mig här istället. Jag ska ta och lägga in lite födelsedags-bilder i datorn nu.

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis Tudor!!



Kramar Ida

2009-06-13 @ 22:27:40
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har dig inlagd på bloglovin förresten :) lägga till mig?



Kramar Ida

2009-06-13 @ 22:49:47
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Tenacious D är gudar! Jag har varit ett mega fan! Mjo men jag tycker det är sån hysteri med vad ungar ska och inte ska lyssna på, man kan ju säga att man bara har "clean versions" hemma. Barnen kommer ju inte säga motherfucker till andra i alla fall, dom vet ju inte hur ordet ska användas.



Jag ÄSLKARockså den svart, vit, rosa tårtan. Det är visserligen en födelsedags tårta för det står 16 på den men det är ju bara å ta bort!



Jag kan knappt vänta tills jag har en son (eller dotter) och kan bygga hans lego. Kommer inte bry mig om om barnet ens har lego intresse, haha. Va roligt att han hade en mysig födelsedag : ) Det var alltid så otroligt mysigt när man var liten att fylla år!

2009-06-14 @ 04:18:03
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0