kaninbebisar

Har precis varit och fotat Dixies små bebisar. De är så söta så, och jag har helt fastnat för den vilgula nu, som bara blir sötare och sötare för varje dag. Den vill jag ha kvar :)

Den viltgrå wienertecknade (typ holländartecknad):




Den svarta wienertecknade (har strimma i pannan, vit runt munnen, vita framtassar samt en fläck på ryggen). Minst men vildast i kullen!




den viltgula wienertecknade (har strimma i pannan samt vit på nosen). Störst och fetast i kullen.....




Sötisar va?

Namnen kommer bli Sweety's Hawaiian ..... efter pappa Äppelbos Hawaii Mud Bomber. Men då jag inte har några superförslag själv så ska jag överlåta det till deras köpare. Så nu får ni tänka Camilla och Maria :)
Den jag behåller ska få heta Hawaiian Rollercoaster efter en sång i en av Tudors favoritfilmer Lilo & Stitch.


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Tack! :)

Ååååh vilka sötis pluttisar!!! Vill ha

Kramar!

2009-06-29 @ 22:21:14
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Elin

Guu va söta :)

2009-06-30 @ 10:30:47
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0