life sucks

Har en riktigt dålig dag idag.... Allt känns bara så meningslöst. Och den ena saken jag tänker på får mig att tänka på nästa sak som gör mig ledsen och deprimerad. Jag sitter här i den här sketna lägenheten som jag inte alls trivs i. Inget nytt hus hittar jag heller. Känns som alla kompisar har gått upp i rök också. Ingen har nånsin tid att träffas.
Varför finns jag? Vad är meningen?

Inte har jag några positiva egenskaper heller...
Det är som när jag gick i...högstadiet tror jag det var, eller om det var slutet av mellanstadiet. Då skulle alla skriva något positivt om alla i klassen.
Min bästa vän i klassen skrev att jag var en bra vän, och alla - ja precis alla - andra i klassen skrev: Bra på att rita. Ja, men gud så kul då.... inga andra positiva egenskaper har jag. jag är bara bra på att rita. Fan vad knäckt jag blev den dagen....  Precis motsatsen mot vad som var meningen med den uppgiften.

Nä usch, jag vill flytta. Flytta från Sverige. Bort härifrån.
När jag får pengarna från skatten så ska Tobbe och jag åka iväg till London iallafall. Wiiiie!
Tack Tobbe för att du alltid försöker göra mig glad <3


Kommer ni ihåg den här? Jag gillade den. Lyssnade på den på jobbet idag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men gumman då :(



Du har ju massor med bra egenskaper! Rolig, hjälpsam, pratglad, snäll och massor till! Kommer ihåg för typ tusen år sedan när vi pratade i telefon flera gånger i veckan i typ hundra timmar hehe. Det var tider det :D



Hoppas att det känns bättre snart.

Kram kram Ida

2009-06-21 @ 21:20:23
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Jessin

Men jenny. Du är kalas bra :) du är hur snäll som helst, rolig och du ställer alltid upp. Me like you.



men du är faktist bra på att ritaler ;)

Vi ses i helgen.

2009-06-23 @ 09:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0