moahahaha

Syrran ville att jag skulle hjälpa henne att fota och filma ett dressyrprogram med hennes häst. Snäll som jag är ;) så åkte jag ut till stallet där hon har sin häst, kl 20.30 igår kväll. Det hade varit såå varmt under dagen, men jag tänkte att det säkert blir lite kallare vid den tiden, så jag böt mina korta shorts mot jeans, och drog på mig en tröja.
Speciellt kallt var det ju inte, men fy fan vad mycket mygg!
Riktiga elakingar, som bet både genom tröja och jeans. Idag har jag... få se.... 11 riktiga bölder av de där förbannade blodsugarna.
FIlmen blev väl därefter också... man försöker filma snyggt men sen rycker man till för att man får ett bett.
Det är nog det enda dåliga med sommaren - myggor!

I morse lyste solen med sin frånvaro.... molnigt och inte alls kul väder. Så idag blev det shorts-fritt igen. Men Hahahah, vad bra det känns att få sticka utomlands när vädret övergick till regn och rusk...

damn, två av mina naglar har gått av....

Kommentarer
Postat av: Jossan

HATA MYGGJÄKLARNA!!!! Jag har 20 bett..... Och fasen vad de kliar!!!

2009-06-02 @ 20:57:38
URL: http://hastarnaimittliv.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0