på begäran...

Ett par som undrat över om jag blivit nåt brun på semestern, så här kommer bildbevis. Jag har blivit brun, yey!
och när man ändå ska ta crapiga kort på sig själv så kan man ju lika gärna fula sig också. Seeeeexxxxyyyy......


Fick även kommentaren att jag blivit brun av min kusins flickvän som tittade in på jobbet. Sensation! Jag brukar ju alltid få höra: "Men, har inte du varit utomlands?" eller "hade ni inget bra väder?"
Men jag brände mig även denna gång, och jag har faktiskt börjat flaga lite på ena axeln... som om jag trodde jag skulle få slippa ;)

Har alltså nyligen varit och jobbat igen. Det gick bra. Det var få samtal men tiden gick på nåt vis väldigt ort.... Kan bero på att jag tittade på de två Top Model avsnitten som jag missade under tiden i Turkiet.....

När jag slutade begav jag mig till Ica Maxi för att handla lite frukost-grejer. Det var ebb i kylskåpet.... Jag köpte även glass som Tudor ska få ha med sig till dagbarnen i morgon och bjuda på, samt paketpapper, så nu har jag suttit och slagit in en jäkla massa presenter. Nästan 3 hela rullar gick åt.

För den som funderar så fyller lillkillen redan 4 år, på lördag. Shit, vad tiden går fort....
(Det är några kaninfödelsedagar också nu, blev jag påmind av genom Elinas msn.... Birk hade födelsedag igår och Loke idag. skäms på matte att glömma ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin du va. kolla gärna min blogg om du vill

2009-06-12 @ 00:39:40
URL: http://lindajeanettelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0