sexmaniacs på jobbet

Haha, mycket ska man höra innan öronen trillar av....
Kom till jobbet idag och pratade med min kollega, som beättar att det ringt ett psyko typ fyra gånger under dagen, och sagt massor av flum om att hon pippat några killar på en verkstad "där hon bor" (för hon kunde ju inte säga vilken verkstad), när hon lämnat in bilen, och frågar om man vill vara med etc.
Hon lät helt gravallvarlig, och inte en minsta antydan till skämt. Jag sa att jag skulle ha svårt att hålla mig för skratt, men tror ni inte att fanskapet ringer på kvällen sen också? johodå minsann.... Fem ggr har hon ringt nu, men de tre sista har hon lagt på luren. Men det måste vara hon (skyddat nummer). Det var lättare att hålla sig för skratt än vad jag trodde, för hon lät så jävla äcklig.
Helt sjukt! Hon har alltså ringt typ 10 ggr mellan kl 14 och kl 19.....

Nu slutar jag strax. Det här passet gick hur fort som helst! Massor av folk som ringde hela tiden! Både såna som ville ha hjälp och sexmaniacs, haha.

Dagens låt att softa ner till:


Morning View är det klart bästa albumet med Incubus. Lyssna på den :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilket äckel!!! Fattar inte hur folk är skapta faktiskt... Förmodligen var det inte sant.



Hehe nej den är läbbig! Jag törs inte se mer haha!! Jag är livrädd för spöken och den absolut äckligaste film jag har sett är Exorcisten. Jag kommer aldrig mer att kolla på den! Ändå så facinerar det mig.. skumt att något man är sjukt rädd för är sånt man på fri vilja sitter och letar efter på Internet.



Kram kram Ida

2009-06-15 @ 19:40:51
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag har sett den men jag trodde att den var koreansk? Det var när jag gick på gymnasiet så det kanske var precis när den kom.. men jag gillade den inte riktigt. Väldigt äckliga effekter men jag blev lite trött när den mitt i allt typ bytte handling. Lite granna som The Grudge. Fast i One Missed Call var det sjukt äckligt när de choppa av huvudet på henne som var med i tv! Asiaterna är duktiga på effekter! The Ring har jag aldrig vågat sett haha!



Två av de filmer som ingår i läskigaste filmer jag har sett är The Amityville Horror och The exorcism of Emily Rose. Båda är verklighetsbaserade och är så läbbiga att jag hade gåshud när jag tittade på filmerna och drömde mardrömmar efteråt. Se dem om du inte har gjort det :D



Kramar Ida

2009-06-15 @ 21:45:20
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0