shit...

vilken huvudvärk!
Sitter på jobbet och det var väldigt lugnt idag. Eftersom det är ganska mycket lugna stunder så stänger jag aldrig av telefonen för att ta lunch utan jag tar med mig maten in på rummet.
När jag väl skulle hämta mat så ringer det, såklart.... springer in och ska svara och får världens dunderhuvudvärk! gaaaah! Alvedooooon!
Snorig och eländig är jag fortfarande, så därför vill mitt lock i örat envist sitta kvar. Nåja, bättre att vara sjuk i detta regnväder och så kan jag få vara frisk när (om?) det blir fint väder snart.

Ikväll skulle det vara mysigt att hyra en film och bara krypa ner under en filt i soffan.
oooo, jag vill gå hem! Nuuuuuu....

Jag måste ta och städa hos kaninerna också. Men jag tror jag gör det imorgon när jag har mera tid. Skulle vilja träna lite också, men vädret får en ju att ångra sig...hrm.
Idag är Dixie på dag 22. Jag hoppas verkligen att hon får ungar denna gång. Parningen verkade lyckad iallafall. Hon är sur som en citron, och jag får absolut inte ta på magen (knappt henne heller). Hon gruffar och kacklar som en höna i buren, och hon har gjort sitt klassiska spån-berg. Men jag vågar inte ropa hej!

Har lånat hem en hona för en kull också, men hon boade med päls på dag 21 förra gången och det blev inget. Nu är hon parad på nytt men hade innan dag 8 dragit päls igen. Suck. Jag fick höra att hon boade med päls runt 23 dagen vid hennes första kull, men jag tror nog hon är skendräktig denna gång med.
Och kullen jag står i kö på är omparad för de fick inga heller.....
Det är nog inte meningen att jag ska ha flera kaniner :P Har bara blivit en fattigare den senaste veckan :(

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja om det är risk att man skadar sig blir man verkligen jätterädd! Ni hade tur!



Kul :D Då har jag två prenumeranter hihi.



Inge kul att ha problem med att få bebbar :( Man ser ju så himla mycket fram emot att de ska bli något och så blir man så besviken om de inte kommer. Håller tummarna!



Kramar Ida

2009-06-14 @ 18:55:36
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0