suck

regn regn regn....
Har verkligen inget intressant att berätta idag.
Var ner på stan en sväng med Tudor och Tobbe och köpte två nya linnen, samt att vi köpte en liten terminsavslutnings present till Tudors dagmammor. Sen åkte vi dit och fikade litegrann.
Därefter åkte vi förbi systemet, Maxi och McDonalds.

Som sagt, inget intressant alls.
Ikväll ska vi titta på Benjamin Buttons Otroliga Liv som vi lånade av syrran. Hoppas den är bra....

Dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=EVtBRO_FxYQ

Har jag förresten berättat att jag samlar på PEZ-figurer? Ja, numera ligger de huller om buller i våran våningssäng här ovanför skrivbordet, eftersom Tudor tycker de är ganska kul att leka med.
Toksamlar gör jag väl inte, men jag sparar alla som vi köper, och jag försöker att ha minst en i varje serie (och då väljer jag såklart de sötaste, hihi). Tudor fick en ny idag, en blå slemmis från Disneys nya film Monsters vs Aliens.
Hittade den här på internet, som jag tyckte var lite cool:



Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det stämmer att jag blev attackerad av en schäfer så sen dess har jag varit hundrädd, allra mest för just schäfer. Småhundar är jag inte särskillt rädd för, eller hundvalpar. Så länge de inte är någon otäck kamphundras. Anna och Henka har ju köpt en liten hund och honom tycker jag jättemycket om.



Haha dalmatiner som man ser så sällan! Nej de ligger nog inte överst på min skräcklista :D Fast skulle någon komma med en skulle jag nog vara rädd för den.



Du vet om att man kan lägga upp youtubeklippen i en filmruta så slipper du länka?



Kramar Ida

2009-06-18 @ 17:36:50
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja och det verkar som att väldigt många hundägare gör just så. Den är inte farlig... hallå jag kanske ändå inte vill att din hund kommer fram till mig hur snäll den än är. Varför kan inte folk bara respektera det? Jag skulle ju inte slänga min kanin i famnen på folk och säga "ja men den är inte farlig" utan att ens veta om människan gillar kaniner. IQ-fiskmås alltför vanligt bland hundägare.



Jo man kopierar "embeded" koden brevid det klipp man vill ha från youtube.com. Sen när du skapar ett inlägg så klickar du på "html" i verktygsfältet och klistrar in det där!



Kram kram Ida

2009-06-18 @ 20:18:44
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0