ut ur garderoben....

har jag precis kommit!
Tobbe ska vara pappaledig from 1 juli, så vi hade två dagar kvar att ha Tudor hos dagmamman (alltså idag och imorgon). Eftersom vi ska titta på hus och förhoppningsvis få flytta så kände jag att det var läge att rensa ur våran garderob. Eller förråd rättare sagt.
Den som vi har massor av skit i; en vardagsrumsmatta som är nerspilld med öl sedan år tillbaka, massa onödiga bebisleksaker, massa uppsatser och skit från skoltiden, massa trasiga lampor, telefoner, skrivare etc....SKIT rent ut sagt!
Så nu har Tobbe och jag städat, och nu kommer vi tom in i förrådet! haha
Vi har burit ut 5 soppåsar med blandat skräp, 2 påsar med kartonger, 1 påse med papper, 1 påse med glas. Och i hallen står mattan, 3 påsar med kläder och en väskkärra fylld med en dvd, två stereos och en skrivare och väntar på att få åka till återbruket.
Fy vad vi varit duktiga! :P

Jag glömde ju förresten berätta igår; Nu har jag badat! hihi....
Blev ett dopp i Mälaren hemma hos mamma och pappa. 24 grader var det. Kallt tyckte jag.... Men skönt att få kyla ner sig en liten stund!

På onsdag blir det tävling.... kaninerna lär väl kolavippa i hettan... stackarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0