aj..

Var nyss och städade burarna åt kaninerna, och provhoppade även lilla Oskar lite. Det gick hur bra som helst.Han är redan könsmogen och lite luktig, men i mellanåt hade han en väldans fart, och efter varje hinder så var det som om han fick en kick så då gjorde han glädjeskutt. Hinderna hoppade han som ingenting. Inte en rivning :o
Snart dags att träna de andra också. Jag kanske hinner i helgen. Jag kommer ju inte iväg på så himla mycket tävlingar nu, men nästa helg så ska jag iväg med Cleo, Loke och Martin.

Rackarns Spa sprattlar ju titt som tätt när man lyfter upp honom, så han gav mig en reva på ett finger. Det gör ju så förbannat ont! Och sen får man in massa skit i det eftersom jag skulle städa burarna.
Så nu har jag tvättat rent och tagit lite mirakel-babysalva Inotyol. Superbra verkligen ;P

Nu är det snart jobbdags igen. Andra dagen. Börjar lite tidigare idag då kollegan skulle iväg och titta på något uppträdande som hennes dotter skulle ha. Önska mig lycka till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0