Äntligen!

Sjutton också... nu har det gått 32 dagar och inga bebisar efter Polly. Det är inget bra bebis-år för mig. Vad gäller kaninerna alltså.
Men imorgon ska jag äntligen få para Dixie. Hon ska träffa en jättefin hane vars ägare bor utanför Malung, så det har inte varit det lättaste att hitta ett bra tillfälle att låta dem träffas. Så får inte hon bebisar heller så blir jag knäckt.... Vill gärna ha en son efter henne också, eftersom hon börjar bli till åren. Och sen så har jag ju redan en helt underbar dotter efter henne.



Så imorgon ska jag stressa iväg som en tok direkt efter jobbet!

Tittade på SMHI:s hemsida idag, och såg att det skulle vara 28 grader i Antalya på söndag, 30 grader på måndag och 33 på tisdag. Härligt! Det bådar gott. Inte långt kvar till vi sticker nu. Det ska bli såååå skönt! Jag ser verkligen fram emot det.
Och som tur är så är Elin snäll och hjälper mig med kaninerna under tiden. Tack gulliga du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0