I am a singstar

Igår var jag hemma hos Naemi på kvällen; käkade chips, jordgubbar och sjung Singstar :P Så himla kul. Jag skrattade ett antal gånger så jag tappade andan, hoho...Falsksång, dåliga låtval, och då vi insåg att den låt vi båda hade mest "gyllene toner" på var Karma Chameleon med Culture Club, hahahaha...
Stackars Naemis grannar......

På fredag fick jag äntligen möjlighet att para Dixie med hanen som jag sett ut åt henne, men jag jobbar ju då så jag vet inte alls hur jag ska pussla ihop så jag hinner. Men jag får försöka lösa det. På något sätt.

Idag är det äntligen sol igen, och jag hoppas det vara under hela dagen för då ska jag åka och träna lite med några kaniner. Känns som jag inte hunnit med det alls nu på slutet.
Dagens låt får därför respresenteras av Blind Melon och deras sköna låt No Rain:

 



Ha en underbar dag :)

Kommentarer
Postat av: Lans

sv: tack (:

(Visst är det sweetys från k-net btw?)

2009-05-20 @ 23:29:37
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0