jag överlevde!

Nu är första dagen på jobbet avklarad. Nåja, jag var inte själv hela tiden utan hade min kusin Niklas till hjälp. Det blev riktigt mycket ett tag, men sen lugnade det ner sig och när klockan var 20.00 så var det bara att konstatera att jag klarade det! ;)

Tidigare under dagen var jag på stan i 4 timmar och letade kläder. Kan inte säga att jag hittade mycket, men jag köpte två armband, en brun t-shirt med tryck från H&M och ett blått linne med tryck från Carlings.
Naemi gjorde mig sällskap efter någon timme och vi käkade på grekiska kolgrillsbaren. Gott gott....

Dagens låt
http://www.youtube.com/watch?v=tQgxVS4uNXU
Kiss ass woman Courtney Love med hennes kick ass song Hello....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0