Kör vidare

Bestämde mig för att åka ut till mamma en sväng, och ta med ett par kaniner och träna med. Förutom att jag älskar musik, kläder, alternativt mode, foto och att teckna, så har jag en udda hobby också - nämligen kaninhoppning.
Har hållt på sedan jag var 12 år, och föder även upp vädurskaniner för hoppning och till sällskap.

På vägen till kaninerna säger min son att det sitter en lapp på rutan på bilen, som jag absolut inte såg. Så jag stannade till för att ta loss den, och det står att någon har backat på min bil på parkeringen, men att det inte blev något vad han kunde se.
Mamma såg lite repor, men det är så svårt att säga om de fanns innan eller inte. Det var hur som helst ingen stor grej, så jag struntade i att ringa. Men han kanske vill att jag ska ringa upp ändå?
Nåja, lappen ligger kvar i bilen så det får vänta till imorgon.

Imorgon ska jag till mitt jobb som köttpacketerare för nästan sista gången. Har sagt upp mig då jag fått ett annat jobb. Så from nästa vecka kommer jag sitta i mitt egna lilla kontorsrum, knappa på datorn, svara i telefon och antagligen lägga på mig en del i vikt då jag får ett sitt-jobb. Det har jag aldrig haft förr! Bara stress jobb a la butiker m.m, samt såklart McDonalds för massa år sedan!


Ja, så här ser vanligtvis inte kaninerna ut med benen när de hoppar. Inte heller den här flygande faran Dixie heller, men här vette sjutton vad hon håller på med ;) Duktig är hon iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0