låt på huvudet....

 

Det är många som tycker reklamen för Heineken är bra. Ni vet den där med tjejerna i en walking closet och det.
Jag stör mig mest på den faktiskt..... Ok, kill-delen är ju rätt kul, men jag fattar inte varför tjejer skulle skrika högt för att någon annan har en massa kläder och skor?
Vad skulle det gynna mig liksom? Alltså om jag varit en av de tjejerna. Dessutom är det väl inte en enda av mina vänner som har samma klädstorlek som jag. Ännu mindre skostorlek.... Så varför hetsa upp sig?
Är tjejer verkligen så där? Jag vet då ingen..... ingen över sådär 14 iallafall......

Ölen är ju en annan sak... den bjuder väl förhoppningsvis värden på ;)

Huh, vad jäktigt det blev ett tag på jobbet. Min kollega sa att det varit lugnt under dagen så jag skulle nog få en lugn kväll. Så fel hon hade! Det ringde för fullt och var kö i växeln nästan hela tiden de första timmarna. Fick rekord på antal samtal på kvällstid också, så det var ju kul :D och helt plötsligt blev det dags att åka hem....

Undrar hur det går i fotbollen......? om jag får hem en bitter eller en strålande glad pojkvän....?


aaaaj jag har brytit av foten.... hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0