mina sommartoppar :P

Här kommer lite bilder på mina nya sommar t-shirts och linnen som inköptes i veckan eller som jag fick i present igår. Kul att ha lite annat än svart, svart, svart....
Så så här kommer jag att se ut i Turkiet..... bortsett från jeansen hoppas jag.... och håret kommer antagligen se ännu värre ut än vad det gör här, fniss....


blåa linnet med en söt trasdocka på, från Carlings
  
Grönt halternecklinne från HM

och så en brun t-shirt med palmer från HM.

Mobilbilder.... de blir ju så fantastiskt bra.... eller inte ;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Toksnygga!

2009-05-14 @ 17:26:39
Postat av: Jenny

man tackar :)

2009-05-14 @ 21:25:31
URL: http://numberoneblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0