nummer ett

När det är lugn period på jobbet och alla arbetsuppgifter är klara, så blir det en del surfande.... Så häromdagen då det blev vääldigt lugnt, så plöjde jag igenom hela säsong 1 av Top Model på You Tube! Det var ju den enda säsongen som jag inte hade sett (förutom säsong 8 och 9 men de visas ju på tv så fort säsong 7 är klar. Som förresten har börjar nu... får skriva klart fort, haha). Men nu har jag alltså sett alla säsongerna fram till säsong 7, samt 10 och 11.
Jag visste ju redan att Adrienne skulle vinna, men jag måste nog säga att det blev henne jag höll på iallafall. Är inte hon och vinnaren i säsong 2, Yoanna, lite smålika?
Kanske bara något jag fått för mig....

Minns ni by the way kjolen som jag köpte som egentligen var ett linne?
Här är den iallafall på bild, och även mina nyaste solbrillor (som är lila och svarta men det syns inte på bilden):

Nog tycker jag den funkar som kjol också? eller? Iallafall uppepå byxorna, och så bär jag kjol ganska ofta.

och sen var det ju de där shortsen som jag skulle köpa.
HM hade ju inte ett enda par jeansshorts, så jag fick gå till New Yorker och där hittade jag två par som var okej. Det snyggaste paret fick jag dock inte över rumpan, och de större storlekarna var slut. Men de här fick duga:


Sen kunde jag ju inte undvika att köpa mig ett nytt hårband också.... Så det här är dagens outfit ;)
Nåja, inte på jobbet, men så fort jag slutat idag (11.30) så hämtade jag Tudor och sen satte vi oss på balkonge, solade och åt glass. Härligt!


Hoppas det blir fint väder imorgon med, men jag har tyvärr hört att det ska bli sämre. Kanske tom regn redan ikväll.... suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0