nytt rekord igen

fast denna gång åt fel håll, haha. Idag har jag haft rekordfå läsare :P

Fast å andra sidan har det inte hänt mycket idag. Jobbade ju till 15 och åkte därefter ut till mina föräldrar och hopptränade lite med några kaniner. Tobbe vara snäll och fotade lite, så jag ska lägga upp bilder sen.
I övrigt har jag bara svettats som en gris och bränt mig på bröstkorg, mage och knän :P

Jag älskar sommaren!


Inte så snygg Jenny. Men snygg bild iallafall. Jove är den duktiga fotografen. Och jag hoppar faktiskt så här högt.... Med rätt vinkel kan man få häftiga bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt med lite semester!! Jaha vilken otur.. Jag jobbar varannan helg också och det är lite trist, man vill gärna kunna tävla :P Fick ta semester nu för att kunna åka till Bergslagstrofén :) Det är det värt.



Vad är det för kanin du har tingat? nyfiken



Kram kram Ida

2009-06-01 @ 16:03:43
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0