tävling idag

Idag har jag varit på en riktigt kort tävling i Uppsala. Var hemma redan vid 13.30! Hur skönt som helst!
Tävlade i lätt rak och krok, och det gick bra i båda. Cleo och Martin gick till final i rakbanan med 1 fel var. Cleo rev första och Martin sista..... Loke rev de två första så han gick inte till final.
Cleo nollade finalen och slutade 2:a, och Martin rev ett hinder i finalen och slutade på 7:e plats.

I krokbanan var det istället Cleo som inte gick till final med ett fel.  Martin och Loke nollade båda två, men båda två rev också varsitt i finalen, eller ja, Martin klev i mellan på ett hinder och fick därför ett  till fel. Men Loke klarade sig på tiden och fick en placering med en 4:e plats. Han är numera medelsvår. Heja Loke!
Martin kom på 6:e plats, så i båda klasserna kom han två snäpp utanför placering. Men jag är klart nöjd!
Lilla Oskar fick följa med och kolla in läget lite på tävling. Det var inga som helst problem; han skuttade omkring för fullt, gjorde glädjeskutt och var himla intresserad av alla kaniner och förare som rörde sig omkring på tävlingsplatsen.

Tyckte det var lite komiskt.. Hanna och jag hade 3 kaniner var i lätt rak och krok. Hanna startade sina direkt efter mina hela tiden, och vi fick exakt lika antal fel; Cleo och Lova lika, Loke och Timmy lika, och så Martin och Spindel lika. Både i rak och krok! Rätt skumt.... Men samtliga fick olika i finalen iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0