två dagar kvar

Nu är det bara idag och på söndag kvar på Hilton. Det ska faktiskt bli väldigt skönt. Jag har haft bra jobbarkompisar, men vissa dagar känns bara förjävliga ändå. Faktum är att detta måste vara det jobb som jag varit allra sämst på av de jobb jag haft. Har känt mig som en riktig IQ-fiskmås!
Jag hoppas att mitt nya jobb blir bättre. Där ska jag vara bäst! :P

Jag känner ett väldigt stort behov av att få shoppa kläder just nu. Vill ha lite ny stil i garderoben. Lite bohemian style tror jag att jag är ute efter nu.
Jag fick åka ner på stan i morse igen och byta lillgrabbens skor för de var ju alldeles för stora. Så jag drog med mig honom ner på stan lite snabbt innan han skulle lämnas.
Så nu sitter jag bara och tar det lugnt en stund innan jag ska till jobbet igen. Ska bara svänga förbi affären och köpa något fika som jag lovat min kollega Maria :P Det är ju min sista dag tillsammans med henne på jobbet, då hon är ledig på söndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0