Gröna rollo?

Oj, nu har jag fått ännu flera tittar på min blogg. Kul :)

Tobbe sitter och kollar på en film på tv som hade kategorin action/western/krig. Såg inte ut som en sån film, men det var 3 kategorier som jag inte gillar, så jag satte mig vid datorn efter att ha ätit några Rollo-kolor, av den gula sorten.

Satt och funderade på om det funnits en grön Rollo-påse någon gång? Vad var det för smak isåfall? För blå är väl mint? Sedan har det säkert funnits orange med apelsinsmak....


Jag måste ta lite nya sommarbilder...... Den här är från i fjol, då vi åkte till Kolmården. Nästan family-portrait, för min love syns i mina solglasögon.


Den här var det längesedan jag lyssnade på.... får mig att tänka på typ..1998... och allt som hände då.

Imorrn blir det Tudor och mamma dag. Få se vad vi ska hitta på. Åka en sväng till Vårmarknaden kanske....

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej Jenny!



Hoppas att det är okej att jag är inne och kikar här :) Det var länge sedan jag såg dig och det är ju alltid kul att se vad som händer. Saaaknar ju att träffa dig på tävlingarna!



Jag har för mig att det fanns en Rollo-kola med chokladsmak inuti, kan den ha varit grön kanske?



Ha det så bra!

Stor kram Ida

2009-05-30 @ 00:19:20
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0